HTML

LeWonder

Trallala-Trallala-Trallala Juci Bence trió http://www.myspace.com/mahnoke

Friss topikok

Linkblog

Fáradt délután

2008.10.29. 09:43 :: Jucii

Fáradt délután némulunk,

cseppeket az ablakban bámulunk,

kávé illat kavarog a térben,

ücsörgünk a lámpa fényben.

 

 

Sodorj cigit és csukd be szemed,

dőljél hátra, s add a kezed

elgondoljuk mi a helyzet,

ahová most elképzellek.

 

R:(2X)

Kilóméterekre innen fújod a füstöt itt mellettem

nincsen szíved, megkívántam

hidd el jobb lesz majd itt nálam

 

Hát aztán most mihez kezdessz,

az utca végén elfeledhetsz,

voltál nekem, nem kívántad,

énis menjek teutánad

 

De ez már a szíved dolga

ráteszem a kispolcomra,

éjszakánként égve hagyom,

amíg ki nem ég egy napon

 

Ref.2X

 

De áruld el most mit szorongatsz,

közömbösen mit dobogtatsz,

nem mondtam hogy lenyúlhatod,

de annyi baj tudodm vissza adod.

 

Nem kell nekem, akaszd másra

nálad úgyis mindhiába,

van egy nekem ott a polcon,

de nem működik, visszaadom.

 

Ref(2x)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lewonder.blog.hu/api/trackback/id/tr8738059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása